Olecar | Web Oficial
CA
Telèfon de reserva +34 902 03 98 33 info@olecar.es Les meves reserves

Reserves

Reserva ara

RESERVA AL MILLOR PREU

Flota
FAQ Restriccions / Viatjar a l'estranger
Reserves
Extres
Cobertures
Lliuraments i recollides
Pagament
Combustible
Lloguer
1
Quins tipus de cotxes hi ha en Olecar?
Tot tipus de vehicles; utilitaris, SUV, furgonetes i d'alta gamma, tant manuals com automàtics, dividits en categories segons les seves característiques.
2
Llogueu vehicles industrials?
Tenim vehicles industrials de diferents dimensions a la seva disposició. Les característiques i les mesures les veuràs reflectides al nostre web.
1
Puc viatjar a les Illes amb el cotxe Olécar?
No, per seguretat està prohibit viatjar en cotxe a les Illes Canàries, Balears, Ceuta i Melilla. El cotxe no pot traslladar-se a cap destinació en vaixell.
2
Puc viatjar per Europa amb el cotxe Olécar?
Hi ha restriccions respecte a certs països a Europa.
3
Puc sortir del UE amb el cotxe Olécar?
No, per motius de seguretat, queda totalment prohibit sortir del UE.
4
Hi ha algun cost per encreuament de frontera?
Sí, per cada país visitat.
5
Canvien les condicions de cobertura a l'estranger?
No, s'ajusten a les contractades a la recollida del vehicle, sempre que es compleixin les restriccions de viatge.
6
Em cal un Carnet Internacional per conduir a l'estranger?
Hauríeu de veure la informació del país on vagi a viatjar concretament i verificar la seva necessitat.
1
Què és necessari per fer una reserva?
1.Document Nacional de Identitat / Passaport
2.Permís de conduir
3.Targeta de crèdit.
És obligatori presentar tots els documents físics i vigents a la recollida del vehicle. En cas de tenir un permís de circulació provisional, ha d’estar compulsat oficialment.
2
Quina informació addicional necessito per completar la meva reserva?
Les seves dates com a conductor o arrendatari, imprescindible el seu número de telèfon i i correu electrònic, així com el seu número de vol en cas que hàgim d'anar a recollir a l'aeroport.
3
Com puc fer una reserva?
Pot fer una reserva a la nostra pàgina web, contactar amb nosaltres al telèfon: +34 902 03 98 33, via correu electrònic: info@olecar.es o visitant les nostres oficines.
4
Com sé si la meva reserva ha estat confirmada?
Les reserves realitzades a través de la nostra pàgina web quedaran confirmades per correu electrònic. En aquelles gestionades per telèfon o bé a l’oficina seran confirmades per un dels nostres agents in situ i / o via e-mail.
5
Què significa una reserva "a petició"?
Son peticions de reserva per a períodes de més de 30 dies o d'un cotxe especial, que ha de ser revisada i confirmada pel personal d’ Olécar. La confirmació d'aquestes reserves no superarà les 24/48 hores i es farà via e-mail.
6
Amb quina antelació necessito fer la meva reserva?
No hi ha un temps estipulat, però recomanem fer la reserva amb la major antelació possible per beneficiar-se de possibles descomptes o preus més econòmics.
7
Puc llogar un cotxe més de 28 dies?
Sí, es poden llogar vehicles de períodes de més de 28 dies a petició.
8
Puc reservar un model especific?
No garantim un model concret, garantim una categoria. Però si ens deixa constància de les seves preferències tractarem de satisfer la seva petició.
9
Puc modificar una reserva?
Pot modificar la seva reserva sense problemas amb un mínim de 48 hores abans a la recollida del vehicle. Pot incòrrer en algun càrrec d'acord a les tarifes vigents. Truqui'ns al +34 902 03 98 33 o contacti a través del nostre e-mail: info@olecar.es per gestionar els canvis.
10
Puc cancel•lar la meva reserva?
Pot cancel•lar la seva reserva sense cost amb una antelació mínima de 48hrs. En cas de cancel•lar la reserva amb una antelació de menys de 48hrs, se li carregarà el 30% del lloguer.
11
He de pagar per reservar?
Sí, ha d'abonar com a mínim el 30% de la reserva o el total si ho prefereix.
12
És necessari el número de vol per reservar?
És recomanable el número de vol per a una millor coordinació interna, amb ell sabrem si el seu vol ve en hora o hi ha hagut algun retard i d'aquesta manera recollir-li a temps al punt de trobada.
13
No tinc targeta de crèdit, puc reservar un altre nom?
La targeta de crèdit és obligatòria per al bloqueig de la fiança a la recollida del vehicle.
14
Puc llogar un cotxe només amb el meu permís de circulació internacional?
No, el permís internacional sempre ha d'anar acompanyat del permís original ja que aquest és una traducció, un no substitueix l'altre
1
Hauria de reservar una cadira de nadó o un elevador en cas de necessitat?
Es recomana reservar amb antelació per garantir la disponibilitat.
2
Puc comptar amb la vostra ajuda per a la col•locació de les cadires?
Per descomptat, estem per ajudar-lo, però vostè ha de comprovar l'adequació, l'ús i la col•locació en el vehicle. Olécar no assumeix la responsabilitat per falta d'ús o incorrecta instal•lació del dispositiu de retenció.
3
Puc afegir un conductor addicional?
Sí, pot afegir quan faci la seva reserva o quan reculli el vehicle, aquest tindrà un càrrec extra.
4
Té algun càrrec extra un conductor jove?
Sí, aquelles persones que tinguin menys de 25 anys d'edat hauran d'abonar un suplement.
5
Puc llogar un GPS / Sistema de navegació a les seves oficines?
Sí, comptem amb sistemes de navegació a disposició dels nostres clients.
6
Disposen de pneumàtics d'hivern o he de llogar cadenes de neu?
Els nostres cotxes no vénen equipats amb pneumàtics d'hivern, per això li oferim el lloguer de cadenes de neu.
7
Puc sol•licitar el lliurament del cotxe a domicili o en un lloc específic?
Olécar fa lliuraments a domicili dins de l'àrea metropolitana de la ciutat, sempre que s'hagi confirmat amb l'oficina com a mínim 48 hores abans.
8
És necessari estar present en el lliurament o recollida del cotxe?
Sí, ha de ser present el conductor titular de la reserva.
1
Quina cobertura ve per defecte amb el preu de lloguer?
Tots els nostres cotxes inclouen cobertura a tot risc amb franquícia
2
Què és una franquícia?
Un límit de responsabilitat en cas de danys al vehicle.
3
Quin tipus de cobertures puc contractar per al meu cotxe de lloguer?
1. Super Plus: redueix la franquícia inicial a una responsabilitat menor.

2. Cobertura rodes i vidres: permet cobrir aquestes parts del vehicle.

3. Assistència en carretera: s'eximeix de qualsevol càrrec per utilització d'aquest servei en casos no generats per mal ús o negligència.Podeu combinar les nostres cobertures d'acord amb les seves necessitats.
4
¿La cobertura cobreix a un altre conductor?
Sempre que aparegui com a segon conductor en el contracte de lloguer.
5
Si roben al meu cotxe, tinc cobertes les meves pertinences?
Pertinences i objectes personals que pugui haver dins del vehicle, no estan cobertes amb cap protecció adicional. Recomanem, per a més seguretat, deixar el cotxe sense cap article al seu interior una vegada sigui desallotjat.
1
Què puc fer si veig algun desperfecte al cotxe?
El cotxe ha de ser revisat en la recollida, si troba algun desperfecte, ha de comunicar-ho al personal de Olécar per registrar-lo en document de lliurament.
2
Puc canviar a una categoria superior a la reservada?
Sí, sempre que hi hagi disponibilitat. Si té alguna preferència no dubti en comunicar-ho.
3
El meu vol va amb retard, què he de fer?
És important que ens avisi per gestionar la seva recollida a temps.
1
Quines targetes de crèdit són acceptades?
Visa, Mastercard i American Express.
2
Hauria portar la meva targeta de crèdit?
La persona propietària de la targeta de crèdit ha de personar sempre a les nostres oficines juntament amb el seu document nacional d'identitat o el seu passaport vigent.
3
Puc pagar per una altra persona?
Sí, sempre que estigui present en el moment de recollir vehicle o hagi passat prèviament per l'oficina a fer el pagament juntament amb els documents sol•licitats.
4
És possible pagar en metàl•lic o targeta de dèbit?
Sí, el pagament del lloguer es pot fer en targeta de dèbit, o en efectiu sempre que no superi la suma de 2499 €. La fiança sempre serà bloquejada en targeta de crèdit.
5
Quan es paga el lloguer del cotxe?
Tots els pagaments es realitzaran per avançat, excepte els extres que poden sorgir durant el període del lloguer com el combustible o dia/es adicionals en cas de fer una extensió del contracte.
6
Quan es bloqueja la fiança del cotxe?
En el moment de la recollida del vehicle a l'oficina.
7
Quina quantitat de diners es bloquejarà a la meva targeta de crèdit?
Dependrà de la cobertura del vehicle, mínim seran 150 € fins 3.650 € per categories superiors.
8
Puc deixar el dipòsit en metàl•lic?
No, no s'accepten dipòsits en metàl•lic.
1
Quin tipus de combustible porta el cotxe?
Depèn del vehicle llogat, pot ser Diesel o Gasolina. L'informarem del tipus de combustible un cop rebi el cotxe a la nostra oficina.
2
El meu cotxe està proveït a la recollida?
Sí, sempre lliurem als nostres clients els vehicles repostats.
3
Què passa si torno el cotxe sense combustible?
Olécar repostarà el vehicle i es farà un càrrec tant dels litres pertinents, com del servei de proveïment.
4
Quants quilòmetres puc fer amb el cotxe al dia?
Oferim fins 350km/diaris, quantitat que varia segons els dies reservats.
5
Quants quilòmetres màxims puc fer per mes?
Un màxim de 4000km per 28 dies.
6
Quin cost té l'excés de quilometratge?
El preu per km extra és de 0,20 € per a tots els models de cotxe i furgonetes.
1
Puc llogar un cotxe per hores?
Pot llogar un cotxe el temps que necessiti, l'import mínim a pagar serà per 24 hores.
2
Quin és el període màxim de lloguer?
El període màxim és de 85 dies. Mensualment s'ha de passar per l'oficina per signar una nova extensió i bloquejar un nou dipòsit a la targeta de crèdit.
3
Com puc llogar un cotxe per llarg termini?
Poseu-vos en contacte amb nosaltres i li explicarem les condicions de rènting.
4
Quina és l'edat mínima per llogar un cotxe?
18 anys i amb carnet de mínim un any de vigència.
5
Quin és el punt de trobada a l'Aeroport?
Els punts de trobada són els mateixos de la resta de companyies de lloguer de l'aeroport. Trobareu les indicacions de com arribar en el bo de reserva.
6
Puc portar mascotes en el meu cotxe Olécar?
Sí, sempre que tingui un mitjà de transport adequat per portar-les i compti amb les mesures higièniques necessàries.
7
Puc modificar la durada del lloguer després d'haver recollit el cotxe de lloguer?
Sí, sempre sota disponibilitat i confirmació per part d'un dels nostres agents. Pot consultar-trucant al +34 902 03 98 33 o per correu electrònic: info@olecar.es